Kicksport Eesti

Esileht / Tagastamine

Tagastamine

Kaubamärgid

Pakid saadame turvaliselt pakiautomaatidesse üle Eesti.

 

Tagastamine

Tagastada saab e-poest ostetud tooteid, mille ostust on möödunud vähem kui 14 päeva ning mis on müügikõlbulikud või defektsed.

Tagastada ei saa:

-kasutatud, kantud ja lõhna külge saanud tooteid

-hügieenilisi tooteid nagu poksisidemeid, hambakaitsmed, kubeme- ja rinnakaitsmed, hüppeliigese sokke

-poksikotte, seisvaid poksikotte ja maadlusnukke

-pusle ja maadlusmatte 

Tagastamise tarnekulu maksab klient, välja arvatud juhul kui saadeti vale või defektne toode. Pakiautomaati tellitud kauba saad tagastada algse koodi (SmartPost) või saadetud tagastuskoodi alusel (Omniva) Budopunkti kulul, ent lahutame sinule tagastatavast summast tagastuskulu.

Toodet saab ümber vahetada, tekkinud transpordikulud katab klient.

Tagastamise protsess

Saada e-mail aadressile kicksportee@gmail.com pealkirjaga „Tagastus“. Lisa oma tellimuse number, tagastuse põhjus, nimi ja pangakonto number.

Paki tagastav toode(tooted), lisa täidetud avaldus ning saada pakk meile tagasi. Pakiautomaadi puhul vali sihtkohaks „Põhjakeskuse pakiautomaat“ (661 6616 OMNIVA - NB! ainult pakiautomaadi tarbeks, küsimuste korral helistada +372 545 666 77), kulleri puhul aadressiks Tradingplus OÜ, Rohuaia 21, 44313 Rakvere, Eesti (+372 545 666 77)

Sõltuvalt tarneviisist ja asukohast võib paki meile jõudmine aega võtta kuni 14päeva. Viie päeva jooksul peale tagastatud toodete kättesaamist võtame sinuga ühendust ning teeme tagastamistingimustele vastavate toodete kohta tagasimakse.